Home / Adverteren / Aanleverspecificaties Bannering

Aanleverspecificaties Bannering

Voor Het Amsterdamsche Voetbal vindt u onderstaand de aanleverspecificaties. Voor technische vragen rondom het aanleveren van banners neem contact op met info@hetamsterdamschevoetbal.nl

 

Geaccepteerde bestanden:
Afbeeldingen in JPG en GIF zijn toegestaan met een maximale bestandsgrootte van 200kb per stuk. Rich Media banners in HTML5 dienen in .ZIP aangeleverd te worden of extern gehost, in dat geval stuurt u ons de HTML code. Flash-banners (.SWF) zijn vanaf 2 januari 2017 niet meer toegestaan.

Formaat:
Het meest gebruikelijke formaat van banners op Het Amsterdamsche Voetbal is 300×250 pixels. Deze zijn op zowel mobiel als desktop zichtbaar. Daarnaast zijn er nog formaten die alleen op desktop zichtbaar zijn: 970×250 en 600×300.

Mobile: 300×250
Desktop: 300×250, 970×250, 600×300.

Let op: Houd bij het ontwerp van uw banners altijd rekening met gebruikers. Een banner bevat meestal korte teksten, simpele maar sterke afbeeldingen en een ‘Call to action’ boodschap.

Bestemmingspagina:
Wanneer bezoekers op uw banner klikken zullen ze de door u opgegeven website openen. U kunt per banner een aparte url aanleveren.

Ruw materiaal aanleveren:
Indien u geen banners heeft, kunt u uw vormgeving/logo en wensen rondom de uiting aanleveren. Hier zitten wel kosten aan verbonden in verband met gemaakte uren, neem voor details contact op met info@hetamsterdamschevoetbal.nl